Får jag bli en häst när jag blir stor?

Haha, ett par ungar som åker samma buss som oss varje dag till skolan går verkligen en på nerverna!
Dom skriker högt på bussen så att alla vaknar och pratar massa strunt med folk som inte ens bryr sig. Man ser verkligen att alla stör sig på dom. dom suckar så fort dom kliver på bussen och ingen vill prata med dom.
Dom bråkar, slåss, sjunger fåntja en körv och manboy, spelar hög musik, frågar tanter om dom har spotify, står ivägen så man inte kommer av bussen, aa listan blir lång!
Så imorse stod en av dom och gjorde världens psykblick och upprepade " min mamma, min mamma" och sen frågade han, "mamma får jag bli en häst när jag blir stor?" lite svårt att inte skratta åt dom ibland x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0